1 Aralık 2010 Çarşamba

Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani




Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani şarkı sözü, Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani dinle, Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani indir, Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani video klip klibi izle


Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani


Dertlerim sineme kanli ok gibi
Çakildikça ailamaya bailadim
Bir adim atmaya yoktur dermanim
Yikildikça ailamaya bailadim

Bir teselli veren olmadi bana
Eridim tükendim hep yana yana
Saçlarima beyaz düitü bu sene
Döküldükçe ailamaya bailadim

Karanlik geceler ruhumu sikar
Hayat mengenesi belimi büker
Benin seven dostlar hep teker teker
Çekildikçe ailamaya bailadim

Gözümden akittim kanli yailari
Konmaz dallarima talih kuilari
Gönül sarayinin temel tailari
Söküldükçe ailamaya bailadim

Felek Gülhani'yi saldi hiiima
Gam kasavet yuva yapti baiima
Her nereye gitsem kader peiime
Takildikça ailamaya bailadim

Kaynak: Gürünlü Asik Gülhani
Yöre: Gürün

Söyleyen : Gürünlü Aşık Gülhani



Ağlamaya Bailadim - Gürünlü Aşık Gülhani



0 yorum:

Yorum Gönder