1 Aralık 2010 Çarşamba

Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan




Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan şarkı sözü, Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan dinle, Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan indir, Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan video klip klibi izle


Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan


Ailamayi ailadim (Aman)
(Haydi de) Yeni sevdalara bailadim (Aman)
Bir güzelin uiruna (Aman)
(Haydi de) iii gücü boiladim (Aman)

A canim da naz eylediiin yeter (Aman)
iimdi de horozlar öter

Koca kuiu vurdular (Aman)
(Haydi de) Kanadini kirdilar (Aman)
Ben burali deiilim (Aman)
(Haydi de) Bana tuzak kurdular (Aman)

A canim da naz eylediiin yeter (Aman)
iimdi de horozlar öter

Kaynak: Ahmet Gazi Ayhan
Yöre: Kayseri

Söyleyen : Ahmet Gazi Ayhan



Ağlamayı Ağladım - Ahmet Gazi Ayhan



0 yorum:

Yorum Gönder