1 Aralık 2010 Çarşamba

Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba




Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba şarkı sözü, Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba dinle, Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba indir, Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba video klip klibi izle


Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba


Yirmi sene gurbet kahri az midir
Bilmem ki ne için gezer ailarim
Mevsimi iaiirdim bahar yaz midir
Aylari yillara dizer ailarim

Derdimi diyemem yürekten doldum
Yitirdim aklimi gayri del'oldum
Hasret gözyaiina düitüm boiuldum
Azraile mektup yazar ailarim

Devran Baba ayri kalmii yurdundan
Hasta yataiina düimüi derdinden
Ölse ailayani yoktur ardindan
Vefasiz dostlara kizar ailarim

Kaynak: Devran Baba
Yöre: Adana

Söyleyen : Devran Baba



Ağlarım (Yirmi Sene Gurbet Kahri) - Devran Baba



0 yorum:

Yorum Gönder