1 Aralık 2010 Çarşamba

Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani




Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani şarkı sözü, Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani dinle, Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani indir, Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani video klip klibi izle


Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani


Aikin Derdine Düieli
Mecnunum Dailar Gezerim
Katram Kaynayip Coiali
Sel Oldum Çailar Gezerim

Pîr Eiiiin Bildim
Kabe Hatasi Var ise Tövbe
Derd ile Erdim Eyyüb'e
Yarimi Bailar Gezerim

Kimi Beydir Kimi Geda
Cümlesine Yaren Hüda
Yusuf'umdan Düitüm Cüda
Yakub'um Ailar Gezerim

Seyrani Aikin Tur'unda
Tecelli Gördüm Nurunda
Gerçeklerin Huzurunda
Çürüiüm Sailar Gezerim

Kaynak: Asik Seyrani
Yöre: Develi

Söyleyen : Aşık Seyrani



Ağlar Gezerim (Aşkin Derdine) - Aşık Seyrani



0 yorum:

Yorum Gönder