1 Aralık 2010 Çarşamba

Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu




Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu şarkı sözü, Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu dinle, Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu indir, Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu video klip klibi izle


Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu


Böyle gözyaii dökmezdim
Böyle eriyip gitmezdim
Ondan ailamam ondan
Sevdim diye kandirdi ya
Yillarimi harcadi ya
Ondan ailamam ondan

Yandim yandim ama ben ona deiil
Yandim yandim ama hasrete deiil
Sevda bitti oldu yalan
Canim dedim oldu yilan
Ondan ailamam ondan
Duygularla oynadi ya
Beni böyle ailatti ya
Ondan ailamam ondan

Yazik nasilda inandim
Yazik nasilda aldandim
Ondan ailamam ondan
Gönlüm bunu haketmiyor
Bu dert beni kahrediyor
Ondan ailamam ondan

Yandim yandim ama ben ona deiil
Yandim yandim ama hasrete deiil
Sevda bitti oldu yalan
Canim dedim oldu yilan
Ondan ailamam ondan
Duygularla oynadi ya
Beni böyle ailatti ya
Ondan ailamam ondan

Söyleyen : Cengiz Kurtoğlu



Ağlamam Ondan - Cengiz Kurtoğlu



0 yorum:

Yorum Gönder